Najczęściej zadawane pytania
Tak po dostawie każdego zmówienia faktura wysyłana jest na adres e-mail podany w zamówieniu.
Meble w zależności od kolekcji i rodzaju bryły są złożone lub nie. Wśród mebli złożonych znajdują się np. szafki RTV, komody oraz niektóre witryny, złożenia wymagają łóżka oraz duże szafy. Informacje o formie w jakiej wysyłany jest produkt można uzyskać w biurze obsługi klienta.
Meble wysłane są transportem bezpośrednio od producenta. Kierowca dostarczający towar nie zajmuje się wniesieniem towaru do mieszkania/domu klienta.
Czas realizacji jest uzależniony od dostępności produktu na magazynie. Jeśli produkt jest dostępny czas realizacji zamówienia trwa ok 3-7 dni. W przypadku braku produktu w magazynie czas realizacji może przedłużyć się do 4 tygodni.
Gwarancja producenta 24 miesiące. Producent zapewnia również serwis naprawczy. Więcej informacji w biurze obsługi klienta.
Istnieje możliwość zamówienia transportu realizowanego firmą zewnętrzną wraz z wniesieniem. Usługa jest dodatkowo płatna, cena uzależniona jest od gabarytów i wagi poszczególnych mebli. W celu wyceny transportu z wniesieniem prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.
Meble w przypadku zabrudzenia lub rozlania płynu należy przecierać wilgotną miękką ściereczką.
Należy chronić meble przed gorącymi przedmiotami takimi jak np. gorące kubki czy talerze, używając podkładek.
Dla zachowania blasku mebli i zabezpieczeniu ich przed wszelkiego rodzaju zabrudzeniami zalecamy olejowanie mebli co kilka miesięcy, przy użyciu specjalnego oleju, który znajdą państwo w naszej ofercie.
Tak, istnieje taka możliwość. Szczegóły znajdziesz tutaj.